Зареєструватися

Відновити пароль

Обліковий запис користувача

Написати відгук

Лише один файл.
Обмеження: 2 МБ.
Дозволені типи: png, gif, jpg, jpeg.
Розмір не менше 100x100 пікселів.
Коротко опишіть внесені зміни.

Залишити повідомлення

Замовити демо

Призначення
Рішення призначене для автоматизації процесів пов’язаних з торгівлею зерном, оперативним обліком руху сировини і готової продукції, а також для ведення кількісно-якісного обліку сировини і готової продукції борошномельно-круп’яної, комбікормової і олійно-жирового виробництва на хлібоприймальних, заготівельних і зернопереробних підприємствах України.
Для кого
Для великих зернопереробних підприємств та агрохолдингів (зернотрейдери, групи елеваторів, хлібоприймальні та переробні підприємства), які мають напрямки: торгівля зерном, зберігання та виробництво продукції із зерна, а також його експортом.
Тип ПЗ
Хмарне та коробкове рішення на вибір
Інтеграція з продуктами
Організації, що використовують програмний продукт “BAS Комплексне управління підприємством”, можуть придбати конфігурацію “GES: Комплексна автоматизація елеватора, зернопереробного підприємства та торгівлі зерном”, інтегрувати її в єдину інформаційну систему, при цьому об’єднана конфігурація буде включати в себе цілий ряд галузевих підсистем, призначених для автоматизованого ведення обліку в частині підготовки та отримання галузевої регламентованої звітності (форми ЗХС, а також для олійно-жирової галузі).
Окреме використання повного набору функціоналу продукту “GES: Комплексна автоматизація елеватора, зернопереробного підприємства та торгівлі зерном” і додаткових ліцензій до нього, без інтеграції з рішеннями, що містять конфігурацію “Business automation software for enterprise resource planning” не передбачено.
Термін впровадження
проектне впровадження, від 1 року

Функціональні можливості

Програмний продукт «GES: Комплексна автоматизація елеватора, зернопереробного підприємства та торгівлі зерном» містить функції, зумовлені особливостями ведення виробничої діяльності на ХПП України, а також особливостями кількісно-якісного бухгалтерського обліку та системи контролю за використанням грошей і розширює функціональні можливості типового рішення «Business automation software for enterprise resource planning».

Комерційна діяльність

Облік руху сільськогосподарської продукції згідно вкладених договорів на закупівлю сировини та продаж готової продукції:

  • Облік руху сировини згідно видаткових накладних та по актам приймання-передачі по договорам на закупівлю або продаж сільськогосподарської продукції, в розрізі закупівельних та фактичних цін, кількості, дат, контрагентів та культур;
  • Виконання договорів на закупівлю по фактичному надходженню с/г продукції на склади зберігання, в кількості та грошовому еквіваленті;
  • Облік розрахунків з контрагентами по договорам купівлі-продажу.

Логістика

Облік кількості перевезеної сировини та готової продукції та взаєморозрахунки з перевізниками:

  • Організація контролю за встановленням вартості перевезення сировини і готової продукції, а також кількісних параметрів;
  • Автоматизація розрахунку вартості послуг з перевезення сировини і готової продукції;
  • Автоматичний розрахунок спад (за нормою і понаднормово) при перевезенні сировини і готової продукції;
  • Розрахунок убутку під час перевезення при зміні якісних показників;
  • Розрахунок вартості простоїв з вини замовника;
  • Звітність з перевезення сировини і готової продукції.

Виробництво

Оперативний облік виробництва готової продукції включає:

  • Облік прийнятої сировини для виробництва продукції за кількісно-якісними показниками в розрізі контрагентів та в цілому;
  • Звіт виробництва за зміну (у розрізі кількісно-якісних показників і по контрагентам);
  • Облік передачі готової продукції та п / фабрикатів на склад;
  • Галузеві та типові форми документів і звітності;
  • Облік відпуску продукції по кількісно-якісними показниками зі складу.

Склад сировини

Оперативний облік складу сировини включає в себе наступне:

  • Облік приймання сировини за кількісно-якісними показниками в розрізі контрагентів та в цілому;
  • Переміщення сировими між складами за кількісно-якісними показниками в розрізі контрагентів та в цілому;
  • Підробка сировини;
  • Облік непридатних відходів;
  • Передача сировини в виробництво;
  • Галузеві та типові форми документів і звітності.

Елеватор

Ведення в базі даних всієї необхідної довідкової інформації:

  • про с / г культурах;
  • про умови їх зберігання;
  • про норми спад і способах їх розрахунку;
  • про ціни на послуги і базисних показниках.

Ведення в базі даних всіх операцій із зерном за кількістю та якістю:

  • приймання;
  • підробіток;
  • вивіз непридатних відходів;
  • переоформлення;
  • відвантаження;
  • акт-розрахунок по партії зерна;
  • зачистка загальної партії зерна.

Автоматичне виконання розрахунків, пов’язаних з рухом зерна на підприємстві за кількістю та якістю:

  • розрахунок умовно-залікової ваги;
  • розрахунок умовного списання усушки;
  • розрахунок кількості відходів та балансу сміттєвої домішки;
  • розрахунок ваги чистого зерна, допустимого до видачі за фактичними показниками якості;
  • розрахунок спад за формулами і природного убутку при зберіганні за нормами, способу і терміну зберігання.

Автоматичний розрахунок послуг зернового складу:

  • оплата за тонно-відсотки зниження вологості і сміттєвої домішки при підробці;
  • оплата за приймання та відвантаження зерна;
  • оплата за переоформлення зерна;
  • оплата за зберігання зерна (з використанням різних методик розрахунку).

Мінімізація людського фактору при введенні первинних документів з обліку зерна:

  • контроль правильності операцій;
  • автоматичне введення ваги за даними електронних ваг;
  • контроль максимального ваги зерна, допустимого до відвантаження або переоформленню із заданою якістю;
  • реєстрація змін даних заднім числом.

Можливість повноцінної роботи в програмі для користувача, який не має спеціальної підготовки в області обліку зерна і не володіє методикою розрахунків:

  • для правильної роботи необхідно тільки вводити дані в первинні документи – всі розрахунки виконуються програмою;
  • програма контролює дії користувача і не допускає логічно неправильних операцій (наприклад – проведення витрат без приходу, проведення акту-розрахунку по партії зерна, по якій не було витрати).

Цінність рішення

Система дозволяє автоматизувати роботу по операціям торгівлі зерном, а також мінімізувати людський фактор за рахунок виключення логічно неправильних операцій і автоматичних обробок.

GES: Комплексна автоматизація елеватора, зернопереробного підприємства та торгівлі зерном

  • спрощує управління агрохолдингом, ХПП та зернопереробним підприємством в області задач торгівлі зерном
  • автоматизує процеси ведення логістичної, виробничої, складської, управлінської діяльності, щодо купівлі-продажу зерна та зернопродуктів
  • вводить на підприємтсві стандарти ведення торгівельної діяльності зерном, що стосується складання та ведення документації

Переваги рішення

Зернотрейдерска діяльність, ціноутворення, складання паспортів угод та формування договорів.
Управління логістикою, розрахунок вартості простоїв, розрахунок убутку під час перевезення, автоматичне формування звітності по транспортним операціям.
Елеваторна діяльність, доступ до довідкової інформації по с/г культурам, нормам, цінам, базисним показникам, виконання розрахунків пов’язаних з купівлею-продажем зерна, виключення помилок людського фактору.
Керування виробництвом, надходження сировини за кількістю і якістю, облік продукції за кількісно-якісними показниками, формування матеріально балансу, робота з давальницькою сировиною.
Автоматизована система приймання та відвантаження включає проходження транспорту згідно маршрутів з використанням магнітних карт, інтеграція з системами відеоспостереження, автоматичне зважування, знеособлене визначення показників якості сировини.
Моніторинг руху транспорту за допомогою мобільного додатку GES Маршрути.

Вартість

GES: Комплексна автоматизація елеватора, зернопереробного підприємства та торгівлі зерном

158 000 грн.

Додаткові клієнтські ліцензії

Комплект ліцензій на 1 робоче місце 12 000,00 грн.
Комплект ліцензій на 5 робочих місць 42 000,00 грн.
Комплект ліцензій на 10 робочих місць 52 000,00 грн.
Комплект ліцензій на 20 робочих місць 148 200,00 грн.
Комплект ліцензій на 50 робочих місць 360 000,00 грн.
Комплект ліцензій на 100 робочих місць 636 000,00 грн.
Комплект ліцензій на 300 робочих місць 1 896 000,00 грн.
Комплект ліцензій на 500 робочих місць 3 144 000,00 грн.