Зареєструватися

Відновити пароль

Обліковий запис користувача

Написати відгук

Лише один файл.
Обмеження: 2 МБ.
Дозволені типи: png, gif, jpg, jpeg.
Розмір не менше 100x100 пікселів.
Коротко опишіть внесені зміни.

Залишити повідомлення

Замовити демо

Як залучити більше фермерів на елеватор. Практичні кроки для власника

Власники елеваторів постійно шукають способи залучити більше поклажодавців і збільшити обсяги зберігання та доробки зерна. В цій публікації розглянемо 9 практичних кроків, які допоможуть власнику або керівнику елеватора, залучити більше поклажодавців і збільшити свою клієнтську базу.

Як на елеваторі визначають якість пшениці. Розбираємо роботу лабораторії

Визначення якості пшениці на елеваторі - це перший крок з якого починається його рух по зерновому складу. На практиці, це багатоетапний процес, що включає як відбір проб, так і фізичні та хімічні методи аналізу.

Які бувають види зернових елеваторів. Повна класифікація

Не дивлячись на диверсифікацію в останні роки методів та типів сховищ для зберігання зерна в Україні, зернові елеватори залишаються головним елементом інфраструктури збереження та переробки зерна. Вони забезпечують належні умови для зберігання великої кількості зерна, запобігаючи його псуванню та втратам.

Зберігання зерна. Довіритись елеваторам чи зберігати самому?

Зерно можна передати на зберігання довіривши його елеваторам або ж організувати зберігання власними силами. Обидва варіанти мають свої переваги та недоліки, які необхідно зважити перед прийняттям кінцевого рішення.

Нестача робітників на елеваторі? Як це виправити впровадженням автоматизації

Нестача робітників на елеваторах призводить до зниження продуктивності, збільшення ризиків та погіршення якості обслуговування поклажодавців та догляду за зерном в цілому. Виходячи з цього впровадження автоматизації може стати одним із способів вирішення проблеми нестачі кадрів на елеваторах.

Основи зернотрейдингу. Продаж зерна на умовах CIF, FOB, CPT та EXW

Одним із ключових аспектів угод купівлі-продажу зерна є правила Інкотермс. Ці міжнародно визнані правила чітко окреслюють розподіл відповідальності між продавцем та покупцем на різних етапах поставки.