Зареєструватися

Відновити пароль

Обліковий запис користувача

Написати відгук

Лише один файл.
Обмеження: 2 МБ.
Дозволені типи: png, gif, jpg, jpeg.
Розмір не менше 100x100 пікселів.
Коротко опишіть внесені зміни.

Залишити повідомлення

Замовити демо

Автоматизація бухобліку на міні елеваторі

Будівництво міні-елеваторів – новий тренд в Україні. Невеликі та середні фермерські господарства не хочуть бути залежними від цін на зберігання та доробку зерна, які встановлюють великі елеватори, і тому, останнім часом сформувався стійкий попит на будівництво міні-елеваторів.

З'явилися компанії, які виконують такі роботи під ключ. До переліку робіт входить проектування міні елеватора, отримання дозвільних документів на будівництво, виконання будівельних робіт, встановлення та налагодження обладнання, навчання персоналу. Є й ті, які займаються лише будівельними роботами та постачанням обладнання. У такому разі, фермер залишається віч-на-віч з процесом запуску та управління хоч і невеликим, але все ж елеватором.

Фермерське господарство стикається з необхідністю ведення оперативного обліку зерна, розрахунку витрат на сушіння та очищення, розрахунок транспортних витрат, розрахунок заробітної плати обслуговуючому персоналу та веденням правильного податкового обліку для міні елеватора.

Зазвичай за ці завдання відповідає бухгалтерія фермерського господарства, але часто вони не стикалися до цього зі специфікою обліку зерна на елеваторі, а стандартні програми бухгалтерського обліку вміють виконувати лише частину цих завдань.

Рішення для автоматизації бухгалтерії міні елеваторів

Для фермерських господарств в Україні користуються популярністю рішення BAS Бухгалтерія (раніше 1С Бухгалтерія). Це хороше робоче середовище для бухгалтерів, які ведуть облік для фермера. Щодо автоматизації обліку зерна, то можна окремо підключити сумісні галузеві модулі, наприклад GES Зерно, який якраз розрахований на автоматизацію бухобліку для сільгосппідприємств, які працюють із зерном. Модуль вміє вести кількісно-якісний облік зерна, проводити операції із заробітної плати та розрахунку податкового навантаження. Вся вихідна інформація формується до зручних звітів для керівника підприємства та податкової інспекції.

Що краще для міні елеваторів орендувати програму бухобліку чи купити ліцензію на "коробкову" версію

Швидке та найдешевше рішення для автоматизації бухобліку на міні елеваторі - оренда програми BAS Бухгалтерія з модулем GES Зерно. У такому разі для фермера немає необхідності думати про додаткову комп'ютерну техніку, виклик програміста для встановлення та інші незручності. Головна перевага – заплатив абонплату і вже твій бухгалтер веде облік зерна. Програма працює у надійному хмарному сховищі, і фахівці можуть встановити її віддалено з будь-якої локації.

Так само і обслуговування, якщо потрібно налаштувати конфігурацію чи підказати у формуванні потрібного звіту. З недоліків такого рішення є необхідність у доступі до мережі Інтернет. Але навіть це можна легко вирішити найманням віддаленого бухгалтера з постійним доступом до Інтернету.

Щодо купівлі ліцензії на "коробкову" версію, такий варіант краще розглядати для великих господарств зі штатним відділом бухгалтерії.