Зареєструватися

Відновити пароль

Обліковий запис користувача

Написати відгук

Лише один файл.
Обмеження: 2 МБ.
Дозволені типи: png, gif, jpg, jpeg.
Розмір не менше 100x100 пікселів.
Коротко опишіть внесені зміни.

Залишити повідомлення

Замовити демо

Організація логістики елеватора. Автоматизація транспортних потоків

Елеватор - спеціалізований та складний логістичний комплекс, який постійно перебуває в процесі прийому та відвантаження зерна. Вхідні та вихідні транспортні потоки – це те, що пов'язує елеватор із зовнішнім світом з точки зору роботи із контрагентами. Окремо також необхідно виділити і внутрішню логістику, яка повинна бути максимально швидкою і не впливати на зовнішню.
Постійний рух автомобільного, а для частини елеваторів залізничного та морського транспорту потребує зі сторони елеватору чіткої організації процесу. Оплата простою транспорту в чергах на вивантаження, або завантаження може лягати як на плечі зернотрейдера так і елеватора, тому автоматизація логістики елеватора є однієї із найбільш важливих задач.

Найбільш гострі питання у автоматизації логістики елеватора

  • Обмін даними між зернотрейдерами та елеватором.
  • Потреба в збереженні прийнятого зерна та запобігання його розкрадання на всіх етапах транспортування і обробки.
  • Розуміння інвестором економічного ефекту від впровадження систем автоматизації.
  • Технічний і програмний супровід існуючих систем автоматизації.

Застосування програмних та організаційних рішень для автоматизації логістики елеватора

Вирішення питання обміну даними між зернотрейдерами та елеватором дозволить зернотрейдеру правильно прийняти рішення про залучення логістичної компанії чи власного транспорту. Знаючи реальну ситуацію із завантаженням елеватора, зернотрейдер чи власник зерна може вибрати оптимальний час для направлення його на той, чи інший елеватор.

Для вирішення цієї задачі ми розробили мобільний додаток "GES Маршрутизація" який в режимі реального часу показує транспортну завантаженість елеватора, включаючи час знаходження транспорту на кожному із етапів. Наявність "під рукою" такої оперативної інформації дозволить зернотрейдеру правильно організувати свою логістику.

Інші питання автоматизації стосуються мінімізації втручання оператора в процес логістики, а саме:

  • Безоператорний КПП – організований санкціонований доступ до об'єкта (управління шлагбаумом чи воротами) тільки при наявності ідентифікатора, отриманого при реєстрації ТТН.
  • Напів-безоператорну лабораторію (відбір проб) – організоване знеособлення проби від спрацювання ідентифікатора і запуск завдання на взяття проби.
  • Безоператорну вагову – процес визначення ваги повністю автоматизований за допомогою зчитування ідентифікатора або номера авто.
  • Безоператорну завальну яму – доступ до ями або підйомника відбувається тільки при наявності ідентифікатора.
  • Безоператорне завантаження – доступ до завантаження чи механізму (засув) відбувається тільки при наявності ідентифікатора.

На всіх безоператорних точках повинен здійснюватись контроль часу проходження, контроль послідовності проходження, фото- і відеофіксація.
При цьому, повинна бути ще інтеграція з обліковими системами, наприклад "GES Зерно" або "GES Зерно КОРП", щоб вести облік продукції, що ввозиться і вивозиться в режимі "онлайн".

Впровадження таких процесів в автоматизацію елеватора створює передумови для середовища із "безоператорним елеватором".
Вище перераховані можливості допомагають майже повністю виключити "людський фактор" на елеваторах і стати "прозорими" як для інвестора, так і для поклажодавця.

І важливим питанням, яке ще є відкритим, чи готові інвестори та керівники елеваторів до таких змін.