Зареєструватися

Відновити пароль

Обліковий запис користувача

Написати відгук

Лише один файл.
Обмеження: 2 МБ.
Дозволені типи: png, gif, jpg, jpeg.
Розмір не менше 100x100 пікселів.
Коротко опишіть внесені зміни.

Залишити повідомлення

Замовити демо

Визначення якості зерна. Вирішення спірних питань

Якість зерна визначає його ціну, а отже і питання правильного встановлення показників якості часто переходить у площину спорів між власником та елеватором.

Що робити, коли власник не погоджується із висновками лабораторії елеватора, щодо якості поставленого зерна?

Зазвичай найбільш розповсюджено два сценарії за якими зерно надходить на елеватор і від яких буде залежати яким чином буде вирішуватись спірне питання.

Вирішення спірних питань, коли зерно доставлено без документів, що підтверджують його якість

В такому випадку першим документом, що підтверджує якість зерна, є висновок виробничо-технічної лабораторії зернового складу. Якщо власник зерна, чи уповноважена особа не погоджуються із цим висновком, то проводиться повторний аналіз.
Якщо повторний аналіз також не задовольняє поклажодавця, то він має право передати зразок для аналізу в незалежній акредитованій лабораторії. Для цього проба пломбується у присутності поклажодавця чи його представника та представника зернового складу після чого передається у обрану лабораторію. Результат аналізу якості зерна надається у вигляді протоколу випробувань.
При непогодженні із висновком незалежної лабораторії, останньою інстанцією, яка виконує функцію арбітражу є Державний центр сертифікації і експертизи сільгосппродукції. Його висновок не підлягає оскарженню і є остаточним.

Вирішення спірних питань, коли зерно поставляється із супроводжуючими документами, щодо його якості

В такому випадку процедура дещо ускладнюється, так як потрібно вирішувати питання щодо заміни супроводжуючих документів які підтверджували якість зерна у випадку їх розбіжності з висновком ВТЛ елеватора.
Процедура передбачає виклик представника постачальника зерна для виявлення причини розбіжностей. Тара, або транспорт на якому доставлено зерно пломбується до прибуття представника постачальника. По прибуттю на елеватор, представник постачальника може погодитись, або не погодитись із висновками лабораторії.
У випадку погодження, між ним та зерновим складом складається акт, що є підставою для заміни документів, щодо якості зерна, які надійшли від постачальника.
Якщо власник не погоджується із висновками лабораторії зернового складу, тоді питання вирішується як і в першому сценарії – шляхом передачі проби в незалежну лабораторію, або до Державного центру сертифікації і експертизи сільгосппродукції.
Якщо постачальник не прибуває у визначений термін, зерно автоматично оприбутковується із показниками якості, які встановленні ВТЛ елеватора.